tisdag 8 juni 2010

Fucking girlfriends..


Är nyss hemkommen från Spanien.. Oj oj oj vilken resa! Redan andra kvällen där träffade jag mina drömmars man, snygg som få - gyllenbrun argentinare med blå ögon, och det klickade mellan oss direkt!
Ett par drinkar o en massa flirtande senare bjöd han med mej hem till sej och självklart tackade jag ja..
Väl hemma satte han på porr musiken, tände doftljus och visade mej in i hans sovrum, där han hade speglar uppsatta i hela taket.. Som ni förstår tog det inte så lång tid innan det hettade till ordentligt och då menar jag riktigt hett !!!
Han klädde långsamt av mej kläderna, la mej på sängen och började massera mej med olja över hela min kropp.. sakta och erotiskt!
Jag tog av honom sina kläder och han la sej över mej med hela sin tyngd och körde in den.. Och jag trodde jag dött och kommit till himmelriket!
Vi hade bara hunnit hålla på en kort stund när jag hörde någon skrika på spanska utanför det öppna fönster, HANS FLICKVÄN som va på väg hem!! Har aldrig sett någon klätt på sej så snabbt förut, han släckte alla ljus och sa till mej att jag va tvungen att gå för hans flickvän skulle döda mej om hon hittade mej där!!
Så jag fick snällt ta på mej mina kläder igen och springa ut i trapphuset och gömma mej innan tjejen gått in i lägenheten och kusten va klar för mej att gå hem.. ensam och otillfredställd!!
// Love Angel

1 kommentar: