söndag 27 juni 2010

No Woman No Cry

Ute i verkligheten igen, har varit instängd i en bubbla i en vecka nu.. Jag har en väldigt god vän, en brasilanare som reser runt hela världen, som kommer förbi stockholm ett par veckor varje år och varje gång vi ses är det samma sak.. Vi ser varandra djupt i ögonen, sliter av varandra kläderna och sen njuter vi av varandras kroppar flera dygn i streck..
Den här gången hade B precis kommit tillbaka från 2 månader isolerad i regnskogen med Inka-indiarnerna i sydamerika, och där hade han fått en tantrisk dryck av sina nyfunna vänner!
Ett par klunkar av denna mystiska dryck och vi försvann in i en sex dimma så het.. kommer inte ihåg allt vi gjorde, bara att vi gjorde det om och om igen och att jag önskade att tiden skulle stanna just där och då för alltid i min orgasm koma!
Men nu har B rest vidare på nya äventyr, och jag längtar tills min dreadsman är tillbaka i min säng igen!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar