lördag 12 juni 2010

I taxin..

Som sagt, är tillbaka i stockholm efter semestern och behöver en ny KK!! Träffade en kille i vintras som jag började få riktiga känslor för.. Va säker på att han va mannen med stort M och vi träffades regelbundet och hade grymt sex! Tyvärr gjorde jag bort mej ordentligt när vi träffades sist så nu måste jag hitta mej en ny karl..
Jag mötte upp han efter han slutat jobba en kväll och vi skulle ta taxi hem till honom, jag hade druckit ganska rejält och hade inte varit på toa på hela kvällen. Vi satte oss bak i taxin och jag blev bara mer o mer kissnödig, taxi chaffören o V pratade på men det enda jag kunde tänka på var hur mycket jag behövde gå på toa! Så hände det som inte fick hända - Vi körde över ett gupp och jag kunde inte hålla mej längre utan kissade ner mej!!!! Som tur väl va hade taxin skinnklädsel men det rann ner på golvet och min ljuslila klänning fick en ordentlig våt fläck!! Väl framme hos V lyckades jag knyta jackan runt midjan, och jag skuttade lite lätt in i badrummet, drog av mej alla kläder och föreslog ett hett bad!!
Tror aldrig V märkte något men jag skäms över bara tanken så kommer aldrig kunna se han i ögonen igen...
Love Angel

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar