måndag 14 juni 2010

Sex on the beach, Mer än en drink!



Spanien resan med Angel är oxå en resa som jag sent kommer glömma i sexväg.. A blev sjuk, riktigt sjuk och hade inte kunnat röra sig ur sängen på tre dagar. Kanske för vilt sex med Argentinaren ;)
En natt fick det vara nog, stoppade in henne i en taxi för att åka till närmsta sjukhus. Inne på akutmottagningens reception satt något som fick mig att bli stum, en av dom vackraste spanska män jag har sett, det enda jag fick fram var "she" och pekade på min sjuka väninna. Hon fick komma in rätt snabbt medans jag satt kvar i väntrummet och flirtade vilt med mannen i receptionen.
När vi åkte därifrån var jag medveten om att det både var första och sista gången jag såg han.

Några dagar senare..
Inne på en nattklubb. Jag i baren, har beställt drinkar och en bekant snygging dyker upp brevid mig. Tog ett tag innan poletten föll ner. RECEPTIONISTEN!

Vi fortsatte där vi hade slutat sist och flirtade hela kvällen.
Efter klubbens stängning tog vi varandra i handen, sa inte mycket och gick ner till stranden.
Sex på platser där man när som hellst kan bli upptäckt är så spännande, farligt och hett. Och det var precis vad det var. På stranden, i sanden, i dom svala vindarna från havet tillfredsställde han mig precis som jag ville ha det! Om jag blundar och tänker tillbaka på den kvällen kan jag känna hans penis i mig, hans händer över min kropp och hans mjuka läppar!
Mina sexiga rosa spetstrosor var inget jag fick se efter den kvällen, dom sparade han som en souvenir :)
/Tequlia



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar